Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Je velká pravděpodobnost, že politik, který obelhává a podvádí svoji manželku bude obelhávat i svoje voliče. Člověk, který dělá malé nečestnosti, bude dělat i velké nečestnosti, když bude mít k tomu příležitost. A to ho diskvalifikuje, i kdyby měl manažerské schopnosti a koncepční myšlení.

0 0
možnosti
MH

S autorem nesouhlasím. Dáme za ministra financí vzdělaného zloděje, co si dokázal "nahrabat" miliardy ? Vše s vírou, že když ví, jak na to, "nahrabe" celému národu ? Dáme za ministra vnitra šéfa mafie ? Ten si přece umí "zjednat pořádek" mezi svými. Zjedná ho tak v celém národu ? Bojím se, že politika pro mne končí v sousední ulici, nebo v sousední vsi. Doma v ulici vím koho volit, s kým jsem chodil do školy, kdo byl už tehdy "divnej", kdo se rval, kdo mi kradl svačinu, kdo se za mne porval a chránil mne. Od kamarádů vím, ještě tak kdo je takový v sousední ulici, nebo byl v jiné třídě. Ale kdo se za mne bije v Praze ? Kdo v EU ? Tady pro mne končí politika. To už je věštění ... Ale rozhodně nebudu volit toho, za koho jsem se už v minulosti styděl a dnes je oblečený do roucha beránčího, poučeného, čestného, bez arogance ... Je prý jiný ... Ano je. Poučená svými poradci co říkat, aby se líbil, co dělat aby jeho lumpárny a lumpárny jeho kamarádů nevyšly tak snadno najevo ... Církev nemám rád. Nevěřím jí, motá se kolem ní mnoho majetku, ale uznávám, že její desatero je stále nepřekonatelné ! A kdyby dělala víc charity, ... 

Hezký den všem ...

2 0
možnosti
OF

Zkuste ty svoje bludy vykládat třeba Američanům . Podívejte se jak Američanům vadí amorální politikové, kolik z nich šlo na hodinu od válu. Clinton jen tak tak ustál aféru

s Lewinskou. Podívejte se jak v Německu dopadl kancléř Kohl. Ještě bych bral, kdyby naši amorální a zkorumpovaní politici nám zajistili blahobyt. Bohužel oni zajistili jen sebe

a svoje mafiánské kamaradíčky.  Jste totálně mimo mísu a váš článek vyznívá jako ohjaboba našich politiků. Rv

0 0
možnosti
VV

Já si myslím, že jde o možnost voličů ovlivnit výběr vrcholných politiků.Vy k tomu přidáváte nadstavbu, která je možná pro někoho zásadní, ale přesto je vedlejší. Ale to je způsob politického myšlení.Trochu to zkomplikovat a pokřivit, a pak máte možnost to znevažovat, protože Vám to nevyhovuje.

0 0
možnosti
MH

Nepochopil jste a možná ai nepochopíte o co jde.

1 0
možnosti
  • Počet článků 171
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1279x
Autor je od dubna 2013 zástupcem Veřejného ochránce práv, dříve byl poslancem Poslanecké sněmovny PČR, advokátem a čestným předsedou Sdružení nájemníků ČR. Narodil se 20.5.1938 v Praze, pracoval jako horník, dělník, geolog, výtvarník a jiné.

Seznam rubrik