Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nakonec jaká, pane Křečku, věšet se už nebude?...

Já bych povolil obrázky T.G.Masaryka a J.A.Komenského a šmytec.:-)

0 0
možnosti

J67a35n 93H87á78l60a

13. 5. 2013 9:31

A to já bych Zemana pověsil

0 0
možnosti

Neexistuje žádná povinnost věšet po třídách portrét prezidenta. Je na rozhodnutí ředitele školy, zda ho tam chce mít. Do toho, zda vymaluje chodby béžově nebo bleděmodře mu taky nekecáte, že, pane Křečku?

2 0
možnosti

Pan Krecek nejak prehledl informaci o tom, ze ani predchozi prezident v te skole nevisel:

"Žádný prezident u nás nevisel a už vůbec si nemyslím, že by u nás měl viset Zeman. Ten se prolhal na Hrad a já nechci, aby ve třídách visel lhář," říká ředitel tamní školy Miroslav Toman.

http://zpravy.idnes.cz/zemanuv-portret-odmita-zakladni-skola-v-novem-veseli-kde-zeman-zije-11e-/domaci.aspx?c=A130503_1924410_jihlava-zpravy_mkk

Protestoval pan Krecek proti vyjadreni Vaclava Klause mladsiho, take reditele skoly i kdyz soukrome, ktery se nevhodne a lzive vyjadroval v dobe kampane?

4 3
možnosti

Mimochodem, vyjadruje se pan Krecek jako soukroma osoba, nebo statni urednik?

5 2
možnosti

Já bych třeba učil pravdu.. Že současný prezident, je lhář a alkoholik .............Je to prokazatelné, pokud mi to smažoou, o to hůře ...........

5 7
možnosti

Proč mazat důkaz Vaší hlouposti, hrdino;-D;-D

6 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS