Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V tomto režimu se nic co podniká stát neděje bez parazitů. Přeložíte-li stéblo, již Vám za zády vykoukne parazit. Budujete-li sociální bydlení, přicucne se na Vás hned celý hrozen parazitů. Tito parazité si říkají podnikatelé a dojí stát.

0 4
možnosti

P81e77t27r 44F32o10j58t77í31k

30. 12. 2013 10:31

Kdybyste tak nepodporovali třeba Romea.cz, tak byste o sociálním bydlení nemusel tak dlouze uvažovat. Já vlastním patnáct let rodinný domek, na který jsem před tím deset let vydělával. A mám pocit, že se dnes v mém případě jedná o něco horšího než je vysněné sociální bydlení. Dnes mám hezký, opravený balvan na krku, který se sociálním bydlení nemá vůbec nic společného. A já budu muset makat i s manželkou i v důchodu, abych si toto bydlení udržel. Má to cenu, Vám zde vůbec něco psát?

4 0
možnosti

Já taky nesnáším ghetta a mám rád Beverly či Santa Monicu, ale že nepřizpůsobiým vezmete dávky a vyženete je na ulici, problém nevyřešíte. Ani částečně, protože vyřešit zcela nejde. A i když blogger - poslanec je známý především užíváním  státního ev. městského bytu, tak zase v tom článku nějaké nesmysly neříká. Vaše úsilí o bydlení je chvályhodné, ale ne každý si může postavit vilu. Proč by vyspělejší Rakousko si dělalo starosti se sociálním bydlením? Protože to problém je a zůstane.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS