Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A52d77a33m 88S25t53a91v21a

18. 2. 2014 11:21

"Zvolení Šabatové: ano evropské ideji": Nečetl jsem ten článek, ale nadpis svědčí o autorově spolehnutí se na současnou evropskou ideu, která spočívá na bezuzdné ultramarxistické  anarchii, sloužící jen její vlastní, paradoxně totalitní, pravdě na jedné straně, a "plíživým" naplňováním zájmů států v rámci EU, které ze svých silných pozic mají pro jakékoliv svobodné rozhodování v rámci Unie, více méně právo arbitra.  Zvolení Šabatové je především pokračování politiky, jak je dnes uplatňována  v ÚSTR. Neznám paní Šabatovou Uhlovou. Může to být hodný člověk. Ale uvědomuji si, že je naprosto, celoživotně  ultramarxisticky anarchisticky pomýlená. O tom jak její syn, myslím že, v Radě ÚSTR vyvádí, nemluvě!  V té EU  spolurozhodují právě  takováto ideová individua, a navíc lidsky zlá.  Pěkně děkuji za takovou evropskou ideu.

1 0
možnosti

oba kandidati byli spatni, a to ne malo. Hodne. Je ostudou parlamentu a prezidenta, ze nedokazali najit nejakou RESPEKTOVANOU osobnost pro tuto funkci.

0 0
možnosti
Foto

Vyjádřil jste něco podobného, co jsem ještě, než Vaše odpověď vyšla, napsal panu Mitrofanovovi. Ačkoliv spolu udržejeme dlouholetý písemný kontakt a dosud jsem ho považoval za seriózního komentátora, dal jsem mu přátelskou radu, aby se zamyslel, jak přestřelil.

Vaši situaci chápu dobře na vlastní kůži. Jakmile zkritizuji EU, politickou korektnost nebo multikulturalismus, jsem málem agentem Putina a Rusofilem. Přitom jsem ateista jak poleno.

Dal jsem zaslouženou karmu. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS